Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij ons betalen met iDeal, Apple Pay, Google Pay en creditcard.
Kan ik als ik mijn product heb besteld hier nog iets aan veranderen?
Na het bestellen kan je niks meer veranderen aan het product. Deze wordt na het plaatsen van je bestelling direct door gestuurd naar het productiehuis. Controleer alles dus goed voordat je definitief gaat bestellen!
Wat is de levertijd van mijn product?
Je bestelling wordt binnen 1 á 2 werkdagen bij je thuis bezorgd. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een verzendbevestiging. Je kunt ook altijd in je account de actuele status en de verwachtte verzenddatum volgen. Wij hebben helaas geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL.
Wat als er iets mis is met mijn bestelling als ik het heb ontvangen?
Als er iets niet goed is aan je product stuur ons dan een mailtje naar info@studiokunstwerkjes.nl. stuur daarbij duidelijke foto’s van wat er mis aan is. Als dit om een productiefout gaat sturen we je kosteloos een nieuw product op. Gaat het niet om een productiefout maar ben je niet tevreden met het eindresultaat? In dat geval kunnen we helaas geen retouren accepteren omdat het om een gepersonaliseerd product gaat.
Kan ik een bestelling terugsturen (herroepingsrecht)?
Als er een productiefout gemaakt is krijg je van ons kosteloos een nieuw product thuis gestuurd. Stuur ons dan een mailtje naar info@studiokunstwerkjes.nl met daarbij duidelijke foto’s. Als het niet om een productiefout gaat kunnen we helaas geen retouren accepteren omdat het om een gepersonaliseerd cadeau gaat, speciaal voor en door jou ontworpen.